24 Ekim 2013 Perşembe

Uzun Aradan Sonra...

Uzun bir aradan sonra yeniden bloguma giriş yapmak istedim. Neler değişmedi ki? Kulağa küpe olacak nitelikte bir deneyim yaşadım meslek hayatımda. Bu bana çok büyük bir ders oldu. Hayatımdan çok şey götürmedi ama iyi bir hayat tecrübesi olarak yanımda kar kaldı. :) 
Ayrıca minik bir kızım oldu. Doğanın bir insana verebileceği en büyük hediye. :) Küçük kızım şu anda 10 aylık. Onun varlığı ile resime ara vermek zorunda kaldım. Lakin boya fırçalarını ağzına götürmesini istemem. :) Onunla birlikte resim yaptığımı düşünüyorum da bir hayli eğlenceli olur aslında ama epey daha beklmem gerekir. Bu esnada bende boş durmak istemedim. Kızımın varlığı ve hayat dersimi aldığım dönemin de katkılarıyla çocuklar için yayın hazırlamaya başladım. 
İlk projem hazır! Sizlere küçük bir kesit paylaşıyorum burdan. 


Çalışma çocukların hayal gücünü yitirmeden resim yapmak üzerine kurgulandı. Toplamda 40 farklı natamam çizimin çocukların istedikleri gibi tamamlanması istenecek. Büyüdükçe ne yazık ki hayal güçleri kaybolacak, bari çocukken istedikleri gibi balon, kelebeklere kanat veya adamlara bıyık çizsinler diye düşündüm. :)


Proje çizimlerini noter huzurunda bana ait olduklarına dair tasdiklettirdikten sonra farklı yayın evlerine gönderdim ama henüz hiç cevap alamadım. :( Ancak bu beni yıldırmıyor. Çizmeye ve üretmeye devam ediyorum. 
Şimdi ki projem bir hikaye kitabı. Resimlemesi ve hikayesi bana ait olan küçük bir hikaye. Bitince onu da paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder