31 Ekim 2013 Perşembe

Bir Kitap Bin Umut :)

Bundan bir süre önce sosyal medya üzerinden bir site buldum. Bir Kitap Bin Umut. Merakla inceledim siteyi. Türkiye'nin farklı illerinde bulunan okulların kütüphaneleri için kitap yardımı beklediklerini bildiren bir platform. İlgimi çekti. Kitap okumayı çok sevdiğimden bir insana hele bir çocuğa verilebilecek en güzel şeyin bir kitap olduğunu düşünürüm. Hele bir okul kütüphanesine yapılan minik bir yardım orda okuyan çocuklara, gençlere ulaşmak anlamına geliyor kanımca. 
Ablam ile birlikte bir okula kitap göndermek istedik. Kendimize göre minik bir bütçe belirledik. Okul Şanlıurfa Suruç ilçesinde bulunan bir Anadolu Lisesi. Okulu ablam seçti. Okul müdürü Muhittin bey ile irtiabata geçip gönderilecek kitapları satın aldım ve kargo ile gönderdim. 
Bugün Muhittin bey aradı. Kitaplar ellerine ulaşmış. Çok mutlu olduklarını söyledi. İşte o an ben daha çok mutlu oldum.
Bize göre minik olan bütçe kim bilir kaç çocuğun elinden geçecek, bir cümle okuyup belki bakış açıları değişecek, farklı dünyalara kapı açarak kendilerine bir değer katmış olacaklar. 

İlgilenenler için sitenin adresini ve sosyal medya adresini paylaşıyorum.

http://www.birkitapbinumut.com/yardim-bekleyenler/
https://www.facebook.com/BirKitapBirMektupBinUmut

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder