22 Kasım 2013 Cuma

Mığrı Görücüye Hazır

Bir Balık Hikayesi adlı çocuk hikaye projem nihayetinde bitti. Evet, uzun sürdü, farkındayım. Ancak küçük kızım gün içerisinde çok fazla izin vermediğinden o uyuduktan sonra geceleri bir iki saat çalışarak tamamlayabildim kitabı. Bunun üzerine bir de photoshopta acemi olduğum gerçeği eklenince çok da uzun gelmedi bana süre. Neticede tamamladım. Ha bir hafta önce ha bir hafta sonra. Geç olsun güç olmasın misali :)
Diğer aktivite kitabımın yanı sıra bunu da artık görücüye göndereceğim. Farklı yayın evleri ile diğer kitabım ile irtibata geçtikten sonra (hala olumlu bir cevap alamadım o projem için) şansımı bir de bu projem ile denemeye karar verdim. Yılmak yok! Yine olumsuz yanıtlar gelirse bu sefer farklı düşüncelerim var. Eninde sonunda bu projeler piyasada hak ettikleri değeri bulacaklarından eminim. Bu enerji ile üretmeye devam ediyorum. 
Yeni bir projeye yelken açmak üzereyim...:) Durulmayan bir kafam var. Sürekli yeni fikirler geliyor. Bu konuda kendimi şanslı hissediyorum. 
Bu arada Mığrı ve Orfoz nasıl olmuş? :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder