23 Aralık 2013 Pazartesi

İyi Ki Doğdun

Küçük kızım, minik kelebeğim, tarifi çok zor mutluluk kaynağım... seni şekerle mi yoğurdular, mutlulukla mı yıkadılar bilmem ki :) 
Bir yıl oldu dünyamıza gireli. İyi ki girdin, iyi ki geldin, iyi ki doğdun. 
Pazar günü kızımın 1. yaş gününü kutladık. Evimizde küçük bir organizasyon düzenledik. Eşim ve benim çekirdek ailelerimiz haricinde bir de çekirdek ailemiz kadar yakın dostlarımız bizi bu özel ve mutlu günümüzde şereflendirdi. Takdir edersiniz ki çok heyecanlıydım. Sanki bir kez daha doğuracağım :) Her şeyin ilki misali işte...
İki ay öncesinden bir stres bir gerginlik vardı üzerimde. Nasıl olacak? Konsept ne olacak? Nerede olacak? Kimler gelecek? Zaman ilerledikçe her şey netlik kazandı. Sonunda eşimle birlikte evde kendi aramızda, samimi bir ortam organize etmeye karar verdik. 
Özel tasarım pasta işinde usta olan B-Bakes (Bengi Akdağ) ile konsepti oturttuk. Kelebek istedim. Daha önce ki kayıtlarımda kelebeklerin benim için müjde habercisi olduklarından bahsetmiştim. Küçük kızımdan daha büyük bir müjdenin olmadığına göre bende yaş günü konseptini kelebek istedim. Pembe ve mor kelebekler uçuşsun evde... Zor bir müşteriyim, kabul ediyorum. O renk nasıl olacak? Çok baskın olmasın. Toz pembesi olsun. Soft renkler olsun. Birbirne uysun. Gösterişli ama sade ve zarif görünsün. Cake popsların üzerinde minik kelebekler olsun. Kurabiye ağacında kurabiyeler narin görünsün. Boyutları küçük olsun. Ölçü verme standardım da şöyleydi: bir negro boyutu kadar :) Yaş günü hediyeliklerin poşetinin renkleri ile pasta üzerinde kullanılan pembenin uygun olması için, hatta balonların bile, bunları da Bengi'ye aldırdım. :) Sağ olsun Bengi, hiç beni kırmadan sonuna kadar sabrını zorlayarak :P tüm isteklerime cevap verdi. Sadece Bengi mi? Sofra süsleri, fotoğraf çerçevesi ve bilimum kağıt ve baskı detaylarını Melike'nin Tasarım Dünyası'ndan temin ettim. Aynı gün içerisinde belki de yüzlerce kez iletişim kurduk Melike ile. Yok o renk olmadı, oppacity biraz düşürsek mi...yok şimdi çok açık oldu koyultalım. O moru beğenmedim...pembe olsun. :) Şimdi geriye dönüp sağlıklı kafa ile düşündüğümde çok zor bir müşteri olduğuma karar verdim. 
Her şey çok güzeldi. Çok güzel bir organizasyon oldu. Ben çok keyif aldım. Gelen misafirlerimizinde keyifle ayrıldıklarını görünce tüm bu keyifli telaşa değdiğini gördüm. Emeği geçen başta Bengi'ye, Melike'ye, anneannemize ve tüm herkese çok teşekkür ederim. En çok kızıma teşekkür ediyorum. Dünyaya gelerek tüm bu güzellikleri yaşamama neden olduğu için. Seni çok seviyorum kızım, nice yıllara bebeğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder