5 Aralık 2013 Perşembe

Kelebekler

Daha önceki yazılarımda küçük kızımın varlığından dolayı resime ara verdiğimi yazmıştım... Doğru, uzun süredir fırça almadım elime. Ancak geçen gün resim yapmayı çok özlediğimi fark ettim. Bende geceleri resim yapmaya karar verdim. Kızımı uyuttuktan sonra yapay ışık altında fırça ve tual ile buluştum yeniden. :)
Resim aslında doğal ışıkta yapılmalı kanımca. Neden mi? Çünkü yapay ışık altında renkler farklı algılanabiliyor. Geceleri kullandığım renklerden ertesi gün memnun kalmıyorum. Ama akrilik boya işte...seviyorum sizi!!! Çabucak kuruduğundan istediğim anda renk değişikliğine gidebiliyorum. :)
Resim üzerinde çalışırken çalışma ortamımı fotoğrafladım.
Göründüğü gibi amatör ruhum ortamıma yansıyor. Şövalem boş bulduğum bir köşeye anlık olarak yerleşiyor. Kızım doğmadan önce sabit bir köşem vardı. Ancak şimdi onun varlığı ile evde bir takım düzenlemeler yapmamız gerekti ve bende resim köşemden feragat ettim. Şimdilerde seyyar takılıyorum :). Boş bir kavanoz suluk, plastik tabaklar ise palet görevini görüyor. Eski bir puzzle kutusu ise boya kutusu oldu. :) Ortamımı seviyorum...
Kelebek, 45 x 60 cm tual üzeri akrilik boya 
Resim üzerine konuşacak çok fazla birşey yok kanımca. Farklı fırça darbeleri ile farklı efektler yakaldım. Benim için kelebek bir müjde elçisidir ve güzel haber dağıtmak için müjde elçilerinin çiçek tarlasından yükseldiğini görmek istedim. Tıpkı kızımın eşimle aşkımızdan yükseldiği gibi... 
Kelebek adını verdiğim çalışmayı kızımın odası için yaptım ve Aralık 2013'de tamamladım.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder