12 Mart 2014 Çarşamba

Demoya Hazırım

Yarım kalan çalışmalarımı tamamlamak üzere bugün bilgisayarın karşısına geçtim. Balık Hikayemi yazıp resmetmiştim. Ancak hikayeyi editörümün önerdiği bir kaç değişiklik sebebiyle revize etmem gerekiyordu. Onu öylece "bir ara bakarım" düşüncesiyle kenara kaldırıp Mutsuz İnek'in hikayesini yazmaya koyulmuştum. Eş zamanlı olarak da henüz ismi olmayan çalışmamı sürdürmeye çalışıyordum. Bitmek bilmeyen ve bir türlü tüme varamadığım şu çalışmam... 
Bugün projelerimi toparlamaya karar verdim.
Balık hikayemi sonunda revize ettim. 
Editörümün tavsiyelerini harfiyen yerine getirdim :) Kendisine burdan da çok teşekkür ederim. Zaman ayırıp hikayemin tamamlanmasına yardımcı oldu. Bir sayfa çizim daha eklemem gerekiyordu. Çizim kısmını halledeli çok oluyor. Ancak tarayıp photoshopta renklendirmemiştim. İşte bu akşam onun renklendirme işini tamamlayıp ekledim. Ve çalışmamı photoshop kadar muhteşem olan ve kardeşi olarak gördüğüm indesign programında dijital kitap haline getirdim sonunda. :)
Ancak iş biter mi? Kimin bitmiş ki benim bitsin... 
Hazır kızım da bu akşam erkenden uyudu, Mutsuz İnek hikayesinin de üzerinden geçeceğim. Hatırlarsanız daha önceki kayıtlarımda yazıp bir kenara kaldırdığımı ve ileri bir tarihte tekrar üzerinden geçeceğimi söylemiştim. Sanırım bu ileri tarih bu akşam...
Bu esnada bir kaç yayın evi ile görüşmeler halindeyim. Kitap yayınlatmak için gereksinimleri ve prosedürleri öğreniyorum. Remzi Kitapevi'nden gelen ret cevabı ile farklı arayışlara yöneldim. Yakında tamamlamış olduğum kitaplarımı elle tutulur halde görebilmek için birer demo baskısı aldırmayı planlıyorum. Çok heyecanlıyım. Motivasyon sağlamsa yapılmayacak iş yoktur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder