7 Mart 2014 Cuma

Hala Tüme Varmaya Çalışıyorum

Blogumu yine ihmal ettiğimi düşündüm. Epey zaman geçmiş son yazımdan bu yana... Ancak yeni çalışmam üzerinde yoğun (!) çalışıyorum. Kızımın varlığı ile ne kadar yoğun olabiliyorsa tabi ki :) Küçük kelebeğim pek zaman tanımıyor bana. Hele son dönemde ayaklandı artık iki kat dikkat istiyor. Ne var ki onun uyuduğu saatlerde ve akşamları erken yattığı günlerde çalışmalarıma devam edebiliyorum.
Tümevarım adlı yazımda bahsettiğim çalışma üzerindeyim hala. Uzun soluklu bir çalışma olacağını o zaman da belirtmiştim. Şimdi ise epey yol aldım. Az kaldı ilk sayfamı yapboz edası ile muhteşem photoshop ile bir araya getireceğim.
Artık sokakta yürürken insanları, binaları, parkları, arabaları ve gün içinde karşılaşabileceğiniz ne varsa farklı gözle inceliyorum. Projemde yer almalı diye düşündüğüm "anları" zihnime iyice kazıyorum. Hatta bazen fotoğraflarını çekiyorum. :)
Daha önce de belirttiğim gibi projem hakkında çok detaylı fikir vermek istemiyorum şu aşamada. Çalışmalarım hala eskiz aşamasında olsalar bile zihnimde proje tamamlandı. Kağıda dökme işi kaldı sadece :)
Bu arada Mutsuz İnek'in hikayesi canlandı sonunda. Hikayeyi yazdım. Şimdilik bir kenara kaldırdım. Aradan biraz zaman geçsin üzerinden geçmeyi planlıyorum. Ardından da editörüme sunacağım :) Resimlerini henüz çizmedim Mutsuz İnek'in. Fırsat buldukça ona da bakacağım...
Fırsat buldukça çok şey yapmak istiyorum. Çok zamana ihtiyacım var. Kızım da bana günde 2 saat veriyor :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder